Sayfalar

2 Nisan 2011 Cumartesi

sinavlar ve onlarin denemeleri ...

Sınavlar kadar onların denemeleri'de önemlidir ...




Bu perşembe deneme sınavı vardı, normal olaraktan pekde çalışmadım sınav için .Sonra saat 10 45 oldu sınava girdik 11 de sorular önümüze geldi ne yapıcağımız söylendi.Ben ilk başta sorulara bakmamıştım , ilk önce duvamı ettim sonra 5 dakka sonra kağda bilgilerimi yazdıktan sonra soruları önüme aldım ve olanlar o anda oldu.Bu kadar basit bu kadar kolay çözülebilecek bir matematik sınavı hayatımda görmedim dedim kendi kendime.
Tabi ilk yarım saat'ten sonra kolay olmadığının farkına vardım aslında sorular hileli sorulardı anlamakta güçlük çekeceğin şekilde hazırlanmış.O yüzden büyük bir şoka uğradım diyebilirim.

Geri gelelim iki sınıfta toplamda 27şer şekilde dağıttılar bizi.O kadar alan darlığı okadar sıcak bir ortamda sınavı çüzmeye çalıştım ki bu nalatmak kadar zor bir şey bulamadım.Yani şüyle diyim Romanya daki kadar kötü bir eğitim sistemi görmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder