Sayfalar

27 Mart 2011 Pazar

Eğitim sistemi ...

Bak Bak Bak !!!
Bugün acaip bir gün .Nedenmi?
Çünkü bazılarının geleceğinin belirleneceği bir gün.
Benimkisi bundan 2 ay sonra belirlenicek çünkü Romanyada sınavlar okul kapandıktan sonra yapılıyo.Herkez Türkiyedeki sistemi eleştiriyo ama burdaki eğitim sistemine biraz göz atarsak egitimden sorumlu bakani küfür yığınına tutarız.Çünkü en azından Türkiyede sınavlar şıkı şekilde yapiliyo burda cevabı seçmiyosun kendin yazıyosun.Yani TR deki sınavlarda bilmesende atarsın- ya tutarsa hesabı- , burası öyle deyil burda hesaplaman hesapları kağıda geçirmen gerekiyo keşke burdaki sistemde Türkiye'deki gibi olsa burası.Neyse diyeceğim o ki Türkiyedeki eğitim sistemini okadar eleştirmeyin , ben demiyorumki şimdi dünyanin en iyi eğitim sistemi Türkiyede ama en kötüsüde deyil .

Şimdi herkez YGS doktoru oldu twitter'dan face'den şöyle yapın böyle yapın deniyo.Bende diyorumki ne istersen onu yap , nasıl rahat ediyosan öyle otur öyle kalk öyle düşün.Çünkü kendin için en iyisini yine kendin bilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder